Masterpiece

måndag 7 juli 2014

Happiness!

Ibland är det sådana underbara, magiska sommarkvällar som man blir alldeles lycklig av. När man får sitta på solvarma klippor och njuta av en fantastisk solnedgång, havet är ljummet och ljuset awesome. Då kan man känna hur det spritter i hela kroppen och man får lust att springa rakt ut i vattnet mot den nedstigande solen och ta världen i famn. En sådan tacksamhet över att få finnas till och känna allt detta vackra!
En sån kväll var det igår, och för en gångs skull kunde jag t.o.m. tänka mig att agera framför kameran. För jag kände mig så himla lycklig bara! Så full av liv och närvarande, bara här och nu i stunden.

Som Laleh sjunger. "Jag var nära, jag var där. Hur underbart är inte det? En stund på jorden..."
Den sången kan nästan få mig att gråta, den berör så oerhört.

Här kommer några bilder från en magisk sommarkväll i juli, när ljuset aldrig ville försvinna och det var varmt i luften fastän det var sent..
En dans för vår underbara, vackra och kärleksfulla Moder Jord. För sommaren!!!!
That´s happiness...














Happy


Carpe Diem


Live Every Moment


Dancing for the sun


Feeling free


Enjoy


Glowing


Love life




1 kommentar: